Palvele nopeasti ja henkilökohtaisesti

Lisää myyntiä, markkinointia ja asiakaspalvelusi tehokkuutta Live chat -ratkaisulla. Ota chatti käyttöön ja voit paremmin sitouttaa asiakkaasi ja lisätä myyntiäsi klousaamalla kauppoja.

Tuen on oltava siellä missä asiakkaasikin ovat. Chatin avulla voit tukea ja neuvoa asiakkaitasi toimimaan oikein ja saamaan näin paremman kokemuksen palvelustasi. Chatin kautta asiakkailla on mahdollisuus tarkasta sinulta tiedot, jotka vielä vaikuttavat hankintapäätökseen.

Lisätietoa

Hinnasto

Tilaa
Tilaa

Lisätietoa Live Chatista

Miten Live Chat toimii käytännössä?

Live Chat on hallintajärjestelmä, jolla hallinnoit live-keskusteluja omatoimisesti ja ohjaat sekä opastat asiakkaitasi eteenpäin. Live Chatissa voi olla useita käyttäjäjiä ja asettaa eri sääntöjä.

Chatin seuraaminen ja hallinta on käytettävissä mobiilin tai tietokoneiden kautta. Mobiiliin ladataan ilmainen sovellus, jolla yhteyttä voidaan hallinnoida taustalla silloin kuin haluat.

Live Chat on Software as a Service (SaaS) palvelu, joka tarjotaan pilvipalveluna. Tämä tarkoittaa sitä, että ohjelmaa ei osteta kerran ja ladata koneelle vaan se on pilvipalvelu, joka toimii e-myynti järjestelmässä tai yrittäjän omilla kotisivuilla.

Live Chatin perustaminen

Live chat kanava perustetaan e-myynti järjestelmään tai haluttuun URL-osoitteeseen. Asetamme oletusasetukset kuntoon ja syötämme oletustekstit palveluun sopiviksi. Teemme lopuksi sopivat värimääritykset, jonka jälkeen chatti on käyttökunnossa.

Mitä kuukausihintaan sisältyy?

Palvelun käyttö on kuukausimaksu -pohjainen ja veloitetaan 3 kuukauden jaksoissa. Palvelun käyttöönotto kustantaa 280 euroa ja muut palvelut hinnaston mukaan.

Perustaminen 280,00€ / Kertamaksu
Opastus 150,00€ / Kertamaksu

Sopimusaika palvelussa on 6 kuukautta ja jatkuu automaattisesti normaalihintaisena. Voit halutessasi koska tahansa perua tilauksesi käyttöehtojen mukaan.